.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
به میزبانی پایگاه خبری ، تحلیلی بلاغ مازندران ؛
تجلیل از خانواده شهدای ترور و مدافع حرم در همایش هفته حقوق بشر آمریکائی
شمال نیوز : به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی که توسط مقام معظم رهبری از هفتم تیر ماه به دلیل واقعه هفتم تیر تا 12 خبرگزاری فارس: تجلیل از خانواده شهدای ترور و شهدای مدافع حرمتیرماه که منجر به سقوط هواپیمایی مسافربری ایرباس ایران توسط ناو هواپیمابر آمریکا شد، شنبه‌شب همایشی با حضور جمعی از....

شمال نیوز : به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی که توسط مقام معظم رهبری از هفتم تیر ماه به دلیل واقعه هفتم تیر تا 12 تیرماه که منجر به سقوط هواپیمایی مسافربری ایرباس ایران توسط ناو هواپیمابر آمریکا شد، شنبه‌شب همایشی با حضور جمعی از اصحاب رسانه و خانواده شهدای هفتم تیر، مدافع حرم، شهدای حج و واقعه منا از سوی پایگاه خبری ، تحلیل بلاغ مازندران برگزار شد.


 

به گزارش شمال نیوز ، در این همایش که آیت الله توکل ، سردار محمدحسن بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مادر شهید حسین مشتاقی از شهدای مدافع حرم واقعه خان‌طومان سوریه، علی اصغر زراعی کارشناس مسائل سیاسی و محمداسماعیل‌ امامزاده فعال رسانه‌ای و کارشناس مسائل سیاسی مازندران حضور داشتند از خانواده شهید حجت‌الاسلام حاج شیخ عبدالحسین اکبری مازندرانی از شهدای هفتم تیرماه سال 1360 به نمایندگی از چهار واقعه هفتم تیر مازندران، شهید پاریاو فلاح از شهدای ترور در افغانستان به نمایندگی از 17 هزار شهید ترور ، خانواده شهید تیردار از شهدای جمعه سیاه حج در سال 66، خانواده شهدای  واقعه منا سال گذشته حاج مردان احمدی و خانواده شهید عبدالرحیم فیروزآبادی از شهدای مدافع حرم به نمایندگی از 32 مدافع حرم استان مازندران تجلیل به عمل آمد.

زارعی چه گفت ؟

عضو هیأت علمی دانشگاه تهران در این همایش باشکوه با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری در حال حاضر در پیچ تاریخی قرار گرفته‌ایم، گفت: نسل انقلابی ایران اسلامی احیاگر ارزش‌های اسلامی است.

علی اصغر زارعی  اظهار کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری 7 تیرماه به دلیل واقعه هفتم تیر ماه تا 12 که منجر به سقوط هواپیمایی مسافربری ایران توسط آمریکا شد به نام هفته حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شد که باید از 6 تیرماه که منجر به جانباز شدن ایشان شد را نیز اضافه کرد هر چند ایشان این روز را فاکتور گرفتند.

وی با بیان اینکه جنایات آمریکا بر علیه کشورمان تنها به یک روز و یک هفته محدود نمی‌شود، افزود: از کودتای 28 مردادماه، سقوط دولت مصدق، حمایت از خاندان پهلوی و جنایات بی‌شماری که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی انجام دادند، نمونه‌های از جنایات آمریکا علیه کشورمان است.

این کارشناس مسائل سیاسی با اعلام اینکه در شرایط فعلی نیز نه تنها تحریم برداشته نشد بلکه به آن افزوده شد، تصریح کرد: بحث سوئیفت را نه تنها برنداشتند بلکه این رویه همچنان ادامه دارد.



وی جلوگیری از تحصیل فرزندان این سرزمین در دانشگاه‌های معتبر جهان و 6 قطعنامه علیه کشور ما نوشتند همه و همه نمونه‌های از جنایات آمریکا علیه کشور برشمرد و خاطر نشان کرد: می‌دانستیم که آنها برجام قانع نخواهند شد و این دشمنی ادامه خواهد داشت.

عضو هیأت علمی دانشگاه تهران با بیان اینکه جریان سازش‌خوار در کشور ما ادامه دارد، گفت: میزان بدهی آمریکا به کشورمان در اوایل انقلاب 9 میلیارد دلار بوده است که اکنون به 15 میلیارد دلار رسیده است که توسط دولت آمریکا توقیف شده است.

وی با اشاره به اینکه اسلام در هزار سال گذشته سرمنشا تمدن جهانی بوده است اما طی سال‌های اخیر افول کرده است، علت این افول را سست عنصری رهبران اسلامی بوده است.

زارعی با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری در حال حاضر در پیچ تاریخی قرار گرفته‌ایم، ادامه داد: نسل انقلابی ایران اسلامی احیاگر ارزش‌های اسلامی است و جوانان انقلاب اسلامی همانند سلمان فارسی در این مسیر قرار گرفتند.

کارشناس مسائل سیاسی با اعلام اینکه مقام معظم رهبری فرمودند نسل امروز ما از لحاظ ایمان از نسل جبهه و جنگ قوی‌تر نباشد کمتر هم نیستند، تصریح کرد: در جبهه جنگ نرم کار بسیار دشوارتر است و خاکریزها نزدیک‎تر شده است و قیافه دشمنان به خودی‌ها شبیه‌تر شده است اما نسل انقلاب در حال ورود به این بخش است.

وی با بیان اینکه چرا تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به انقلاب دوم تعبیر شده است، اضافه کرد: اگر فعالیت لانه جاسوسی در ایران ادامه پیدا می‌کرد چرخه توطئه همچنان ادامه داشت ولی چرخه توطئه با تسخیر لانه جاسوسی خاموش شد.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه حفظ انقلاب اسلامی از اوجب واجبات است، گفت: نظام سلطه با 17 هزار شهید ترور، بیش از 200 هزار شهید نتوانست جریان انقلاب اسلامی را خاموش کند و حکومت اسلامی همچنان پابرجا است.

وی در ادامه با اشاره به سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم رهبر معنوی و مرجع مردم بحرین توسط دولت غیر بحرینی آل‌خلیفه افزود: این مسئله بر خلاف قوانین آمره و نفی تابعیت در حقوق بین‌الملل است و هیچ دولتی نمی‌تواند قوانین آمره را زیر سؤال ببرد.


زارعی این مرجع دینی را ترمز حرکت‌های افراطی در بحرین و مانع حرکت‌های انقلابی بر علیه حکومت بحرین برشمرد و اظهار کرد: نفع تابعیت ایشان خلاف حقوق بشری است.

وی سردادن شعار دموکراسی و شعارهای فریبکارانه نظام سلطه به رهبری آمریکا را نمونه‌ای از ادعاهای آمریکا دانست و خاطر نشان کرد: آمریکا از همه ظرفیت‌های جهان اسلام و از سرمایه‌های مادی و معنوی جهان اسلام بر علیه خود آنها استفاده می‌کند که نمونه آن داعش است.

این استاد دانشگاه با اعلام اینکه مخدوش کردن چهره انقلاب اسلامی با تبلیغات رسانه‌های غربی نیز نمونه‌های دیگر دشمنی با اسلام و انقلاب اسلامی است، افزود: آنچنان دشمن پیش رفته که چهره اسلام را با بن‌لادن، ملاعمر و اخیرا ابوبکر بغدادی می‌شناسند و داعش ورژن جدید طی 5 سال اخیر بر علیه اسلام بوده است.

وی با اذعان هیلاری کلینتون کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا در کتاب خاطرات خویش مبنی بر اینکه داعش را آنها تربیت کردند، افزود: اسنادی در بن‌قاضی لیبی به دست آمد که سرویس‌های اطلاعات سازمان سیا در پشت این قضیه قرار دارند.

زارعی با بیان اینکه وقتی کشورهای اسلامی مانند ترکیه، عربستان همه نوع همکاری را رژیم صهیونیستی انجام می‌دهند و کشورهای عربی با 22 کشور عضو حزب‌الله را تروریست می‌دانند حرفی برای گفتن باقی نمی‌ماند، خاطر نشان کرد: امروز دایره جنایات و اقدامات شیطان بزرگ کم نشده است و بدترین خطا اعتماد به دشمن است و این مسئله موجب خواری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال این است تا ما را وادار به تسلیم و تعظیم کند، گفت: مقام معظم رهبری بحث نفوذ را مطرح کردند و امروز نفوذ از طریق شبکه‌های مجازی برای دور کردن جوانان ما شکل گرفته است و دشمن با استعمار فرانو به دنبال تغییر سبک زندگی است.



این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه دادن اینترنت به 2 هزار روستا از طریق شرکت‌های خارجی به کشور ما نیز نمونه‌ای از نفوذ و استعمار فرانو است، اظهار کرد: با این روند به دنبال تغییر سبک زندگی و بالا بردن سطح توقعات هستند.

وی با اعلام اینکه روزانه 3 تا 4 ساعت از وقت جوانان ما در شبکه‌های مجازی سپری می‌شود، افزود: این روند در افزایش سن ازدواج، افزایش طلاق و بالا رفتن آمار طلاق توافقی و زندگی تجردی نقش موثری دارد.

زراعی با بیان اینکه در بخش زیرساخت‌‎ها باید حواس‌مان باشد و در عین فراهم کردن شرایط پیشرفت برای جوانان باید مسائل فرهنگی را نیز مدنظر قرار داد، تصریح کرد: در ترور فیزیکی شاید عده‌ای محدود مورد هدف قرار گیرند اما ترور فرهنگی که دشمن به راه انداخته قشر عظیمی را در بر گرفته است که نیازمند هوشیاری است.

وی با اعلام اینکه جغرافیای یک ملت فتح نمی‌شود مگر اینکه تاریخ آن ملت فتح شود، اضافه کرد: دشمن ریشه‌های هویتی ما را نشانه گرفته است اما باید بداند که جوانان ما در این مسیر ایستاده‌اند که نمونه آن شهدای مدافع حرم هستند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.287 seconds.